keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Ystävänpäivän ajatuksia

Lauantaisen ystävänpäivän kunniaksi mietimme yhdessä kivoja ja iloisia asioita kavereista. Tässäpä näitä!



Otso on kiva kaveri, koska se on niin iloinen. -Viivi-

Elmi on minun lempikaveri. -Nikita-

Aleksandra leikkii mun kaa ja keinuu. -Nora-

Nikita on miun uus kaveri. -Roni-

Lenni sanoo et se on räppipoika ja sitte se haluu leikkii kaikkien kavereitten kaa eikä tee mitään tuhmaa. -Sanni-

Miust on hauskaa ku Roni on miun kaa hiekkalaatikolla. -Sofia-

Inari haluu leikkii joskus miun kaa jotain tyttöjen juttuja. -Sebastian-

Viivi leikkii aina miun kanssa ja sil on niin kivat leikit. -Sanni-

Wilho on kiva kaveri, koska se pelaa ja tekee rankkareita miulle. -Lenni-

Senja on kiva kaveri ja se leikkii paljon. -Viivi-

Sannissa on kivaa se et se leikkii miun kaa ja me aina keinutaan ku mennään ulos. -Sofia-

Veeti leikkii miun kaa ain joka päivä ku mennää ulos. -Roni-

Sofia on miun paras kaveri, se leikkii miun kaa nii usein. -Senja-

Arianan kaa on kyl kiva olla ku se tulee mulle kylää. Must on hauskaa ku me leikitään yhdessä. -Sofia-

Minä pidän Danskusta kun se hupsuttelee. -Otso-

Miro leikkii miun kaa kissaa ja poliisia. -Senja-

Sepi on niin nopea ja se leikkii paljon. -Viivi-

Nora on tosi kiva minun mielestä. Se välillä leikkii minun kaa. -Otso-

Toivo osaa luistella. -Inari-

Laura on niin hauska kun se kuuntelee mein puhetta. -Sanni-


Tinsku leikkii miun kaa ja se on kiva aikuine. -Lenni-

Ellimaija on niin hassu ja syö pelkkää makaroonia. -Sanni-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti